Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789492445001 |
De tijden zijn fundamenteel veranderd. Hiërarchisch management volgens het Tayloriaanse model is passé. Bedrijven kunnen niet meer overleven door eenvoudig door te gaan met wat ze altijd hebben gedaan. Er is grote behoefte aan antwoord op de vraag hoe het met onze bedrijven en industrieën dan wèl verder moet. Dit boek biedt zo'n antwoord. Het gaat diep in op de Monozukuri filosofie en legt uit hoe daarmee men in productie en management het meesterschap kan bereiken. Het behandelt een breed scala aan onderwerpen, uiteenlopend van Motivatie 3.0 en Inspirerend Leiderschap tot Het Creëren van de Juiste Verbetercultuur en de finesses van Daily Management. Voor wie nog dieper wil, bevat het hoofdstukken over Spiritualiteit en Management en Zen en Management. Dit boek biedt zicht op een stelsel van waarden en normen waarmee werk, motivatie, leidinggeven, produceren en winst in een heel nieuw maar tegelijkertijd ook eeuwenoud daglicht komen staan. Het is een heel concrete en begrijpelijke methode die in Japan in de praktijk ruimschoots is uitgeprobeerd en succesvol wordt toegepast.