Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789055949038 |
Voor het eerst zijn vier verschillende generaties werkzaam in organisaties. Iedere generatie blijkt haar eigen kenmerken en wensen te hebben ten aanzien van werken. De Babyboomgeneratie overweegt een 'tweede' carrière of een andere tijdbesteding qua werk. Generatie X heeft behoefte aan zingeving op het werk, zij wil een goede balans tussen werk- en privéleven en vindt empathisch vermogen bij het leiding geven van belang. Generatie Y stelt hoge eisen aan haar zelfstandigheid en wil eigen verantwoordelijkheid. En de Einsteingeneratie wil in volledige vrijheid van werk en tijd vooral beoordeeld worden op het eindresultaat. Dit vraagt om nieuw leiderschap: we hebben verbinders nodig die vier generaties van talenten kunnen faciliteren en inspireren tot betere bedrijfsresultaten in turbulente tijden. Deze nieuwe leiders moeten bovendien de schaarse talenten vasthouden in een tijd van vergrijzing en vergroening, ook om de diversiteit aan medewerkerpotentieel te verzilveren. Marjolein Risseeuw geeft aan de hand van concrete voorbeelden van huidige leiders, opdrachtgevers en collega's en vooral op basis van haar eigen ervaringen inzicht in de successen en valkuilen op weg naar verbindend leiderschap.