Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789049101084 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
We leven in een maatschappij waarin we de ene na de andere keuze moeten maken. Cappucino, espresso of toch een koffie verkeerd? Werk, kinderen of een combinatie? Een huis huren of kopen? Latten, samenwonen of trouwen? Mensen hebben nu, meer dan ooit, de kans om de loop van hun leven te beïnvloeden. Goed beslissen is daardoor veel belangrijker dan het vijftig jaar geleden was. Bij het nemen van een beslissing speelt zich heel wat af in onze gevoelens en gedachten. Dat is een combinatie van enkele rationele , bewuste overwegingen en heel veel onbewuste, subjectieve processen. 'Beslissen doe je zo' schetst de voornaamste elementen van de psychologische besliskunde. De theorie wordt zichtbaar gemaakt aan de hand van persoonlijke beslissingen die ieder mens neemt. De auteur geeft concrete tips om hoofdbrekens en keuzestress te vermijden en eindigt met drie simpele beslisstrategieën.